תוכנית עסקית לשיפור ביצועים בעסק חדש או קיים

תוכנית עסקית לשיפור ביצועים מתחילה מההבנה של ארבעה משתנים קריטיים בכל שלב האבחון שלנו: מבנה עלויות/תמחיר, מיצוב, ניתוח ותובנות ברמת הלקוח והסביבה העסקית, והבנה של המבנה התהליכים העסקיים של הלקוח.

אבחון והפחתת העלויות

אבחון של טרגו מאפשר לזהות הזדמנויות להפחתת עלויות ושיפור בתזרים המזומנים. את תוכנית ההתייעלות ניתן ליישם במהירות ולשפר את תזרים המזומנים תוך פרק זמן קצר יחסית. המטרה שלנו היא לכוון נכון את המשאבים על מנת לשפר את ביצועי העסק. אבחון מהיר להפחתת עלויות הוא כלי שנשען על המומחיות של טרגו לקבלת תוצאות תוך שנה פיסקלית אחת.

עיצוב מחדש של המודל העסקי

עיצוב מחדש של תהליכים העסקיים בוחן את היעילות והאפקטיביות של המודל העסקי של החברה. מטרת התהליך היא למקסם את היכולת של החברה לספק מוצר או שירות ברמה הגבוהה ביותר, לספק אותו בערוצי הפצה יעילים ובמחיר תחרותי.

מיצוב ובידול

מיצוב החברה בצורה נכונה ביחס למתחרים, הוא אחד האתגרים בתהליך של שיפור הביצועים. במסגרת התהליך אנו מתייחסים לנקודות הבידול המתארות כיצד המוצר או המותג שלך מטיב עם הלקוחות בדרכים שיבדלו את החברה בצורה ברורה מהמתחרים.

תובנות ברמת הלקוח

על מנת להבין את צרכי הלקוח אנו משתמשים במתודולוגיה ייעודית שמאפשרת תכנון נכון של מהלכים עסקיים בהתבסס על התובנות שלנו. אנו מסייעים ללקוחות שלנו לזהות את קהל היעד בו יש להם יתרון משמעותי על פני המתחרים על מנת לשפר את תהליך קבלת החלטות עסקיות והקצאת משאבים.

ניתוח של הסביבה העסקית

ניתוח של השוק והמתחרים הוא חלק אינטגרלי מהתהליך של בניית תוכנית עסקית לשיפור ביצועים. הבנה עמוקה של השוק מאפשרת לחברה לזהות הזדמנויות וקהלים רלוונטים ולמקד את המשאבים באותן הזדמנויות. זיהוי והבנה של המתחרים, מאפשרת לחברה לא רק למצב ולבדל את השירות אלא גם לעצב את השירות בצורה שתאפשר לשמור על היתרון התחרותי בשוק.

עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן